باغچه خانوادگی آبشار جهت بهبود علمی رستوران داری پرسنل خود و رضایت مندی صد درصدی مشتریان دوره های آموزشی برای پرسنل خود توسط گروه رستوران سازی رست آفرین با مدیریت استاد اسماعبل یزدانی در محل باغچه برگزار کرد.
همزمان با برگزاری ورکشاپ ها در رستوران ، گروه رست آفرین جهت نظارت بر پرسنل ، در باغچه خانوادگی آبشار حضور دارد.
کلیه هزینه های انجام شده فقط برای رضایت مندی صد در صدی همه ی مشتریان می باشد و چشم انداز آبشار از آموزش پرسنل خود ، نبود حتی یک مشتری ناراضی در باغچه می باشد.